Kysymykset lokakuu 2023

Haluatko tietää enemmän hevosista esimerkiksi hevosten varusteista, varusteiden sovittamisesta, liikkumisesta, ruokinnasta? Onko jokin termi jolle kaipaisit tarkennusta tai häiritseekö jokin ristiriitaisuus? Kysy meiltä.

Tutustu myös Hevoskoulutus.fi videokirjastoon! Löydät lisää mielenkiintoisia tietoiskuja!

Kysy kouluttajalta

Esitä kysymys!

Onko sinulla jokin asia hevosiin liittyen josta haluaisit kuulla tai tietää enemmän? Aihepiiri on vapaa.

Muista vahvistaa tilauksesi omassa sähköpostissasi (tarkista myös roskaposti). Uutiskirjeen tilaus ei sido sinua mihinkään ja voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Käveleekö hevosesi hitaasti? Haluaisitko parantaa sen käynnin laatua? Tsekkaa uunituore kurssi Käyntityöskentelyn ABC!

Osallistu jumppakurssille

Jumppakurssin ohjeilla hevoset ja omistajat pysyvät kunnossa vaikka kelit ja pohjat vastustaisi!

Seuraa meitä somessa!

Oletko jo katsonut?

Ilmainen verkkoluento jolla kouluttajamme avaavat yleisimpiä hevosalan myyttejä kuten kuumentaako kaura hevosta, vakauttaako turparemmi kuolainta ja voiko asfaltilla ravata.

myytinmurtajat verkkoluento arvostelu
Hevoskoulutus verkkokurssit

Tilaa Hevoskoulutus.fi uutiskirje

Saat tietoa uusista kursseista, luennoista ja tapahtumista suoraan sähköpostiisi. Voit peruuttaa tilauksen koska vain. Vahvista tilaus sähköpostissa (tarkista myös roskaposti)