Sopivasti satulassa – satulansovituksen syventävä verkkokurssi

Tämänhetkinen tila
Ei Osallistunut

Tervetuloa Sopivasti satulassa - satulansovituksen syventävälle verkkokurssille! Kurssilla käydään kattavasti satulansovituksen eri aihealueet läpi tekstin, kuvien sekä videoiden avulla. Jos olet käynyt aikaisemmin Terveellinen satulointi - verkkokurssin, pääset kehittämään siellä tulleita perusoppeja, sekä oppimaan paljon uutta!

Kurssin tavoitteena on oppia tunnistamaan ja tuntemaan oman hevosen selkä, reagoimaan ja huomaamaan sen muutokset ja sitä kautta tekemään satulan sopivuuteen tarvittavia muutoksia. Tämän myötä huomaat myös selkeämmin milloin satula ei ole sopiva ja miten lähteä etsimään sopivaa satulaa.

Kurssi pitää sisällään 12 oppituntia, jotka voit käydä omaan tahtiin, kerrata halutessasi sekä esittää kurssilta heränneitä kysymyksiä kouluttajalle. Kurssimateriaali on käytössäsi 12kk ostosta.

Kurssin kouluttajan toimii valjas- ja satulaseppä Liza Aura. Kouluttajaan voit tutustua lisää www.leatherequitation.fi sivustolta!

Arvosanat ja Arvostelut

0.0
Arvosanojen keskiarvo
0 Arvosanat
Mikä oli kokemuksesi? Meistä olisi hienoa kuulla!
Arvosteluja Ei Löydy!
Näytä lisää arvosteluja
Mikä oli kokemuksesi? Meistä olisi hienoa kuulla!