Satulansovittamisen verkkokurssipaketti

Satulansovittamisen verkkokurssipaketti on kattava sekä mielenkiintoinen kurssiapaketti hevosenomistajille, harrastajille sekä ammattilaisille. Satulansovituksen peruskurssi “terveellinen satulointi” ja syventävä jatkokurssi “sopivasti satulassa” edullisemmin yhdessä paketissa.

Paketti tarjoaa sinulle pohjateorian satulan sopivuuden arvioimisesta ja sopivan satulan hankinnasta. Lisäksi kursseilla käsitellään sopivan satulavyön valintaa, romaanien ja toppauspalojen käyttöä ja miten tunnistaa esimerkiksi runkovikainen satula. Tämä paketti auttaa sinua valitsemaan satulamarkkinoilta sopivat satulat jotka voit tarkistuttaa satulasepällä. Säästät aikaa, vaivaa ja rahaa.

Kouluttajana kursseilla toimii valjas- ja satulaseppä Liza Aura, Leatherequitation.

• Terveellinen satulointi verkkokurssi ja Sopivasti satulassa syventävä jatkokurssi.
  • 20 oppituntia.
  • Runsaasti havainnollistavia kuvia ja videoita.
  • Molemmat kurssit ovat käytössäsi 12kk ostosta Hevoskoulutus.fi palvelussa.

Hevosen satulointi
anatomia

Terveellinen satulointi

Sopiva satula, niin hevoselle kuin ratsastajalle on yksi tärkeimmistä varusteista ratsastuksessa. Sopiva satula edistää hevosen terveyttä, lihaksiston kehittymistä ja on iso osa ratsukon turvallista treeniä.