UKK – usein kysytyt kysymykset

Rekisteröityminen Hevoskoulutus.fi sivustolle

Kysymys Vastaus
En pääse vaihtamaan salasanaa. Hevoskoulutus.fi sivustolla on käytössä kaksivaiheinen tunnistautuminen. Rekisteröitymisen jälkeen saat sähköpostiisi linkin josta pääset vaihtamaan salasanan sekä vahvistamaan rekisteröitymisen. Tarkista myös roskapostikansio! Jos viestiä ei jostain syystä kuulu, ota yhteys info @hevoskoulutus.fi ja hoidamme rekisteröinnin loppuun puolestasi. Tarkista myös että olet kirjoittanut sähköpostiosoitteen oikein. Sähköpostiosoitteen saa korjattua ylläpidon avustuksella.
Mitä rekisteröitymällä saa? Rekisteröitymällä käyttäjäksi pääset osallistumaan kaikille Hevoskoulutus.fi ilmaisille kursseille ja tietoiskuille. Samoilla tunnuksilla voit osallistua myös maksullisille kursseille (muista kirjautua sisälle ennen kurssin ostoa). Rekisteröityminen ei velvoita sinua mihinkään. Tilaa rekisteröinnin yhteydessä uutiskirjeemme. Uutiskirjeissä saat ohjeita sivuston käyttöön, monipuolisia vinkkejä meidän kouluttajiltamme sekä tietoa sivuston uutuuksista, tarjouksista sekä tulevista tapahtumista ja kursseista.
Maksaako rekisteröityminen? Rekisteröityminen sivuston käyttäjäksi ei velvoita sinua mihinkään eikä maksa mitään. Voit osallistua samoilla tunnuksilla ilmaisille ja maksullisille verkkokursseille. Jos haluat lopettaa sivuston käyttämisen, poistamme kirjallisesta pyynnöstäsi kaikki sinuun liittyvät tiedot. HUOM. Jos osallistut maksullisille kursseille tietojesi poistamisen yhteydessä poistuu myös oikeus osallistua jo maksetuille kursseille.
Voinko muokata tietojani rekisteröinnin jälkeen? Käyttäjätunnus jolla rekisteröidyt sivustolle pysyy aina samana, mutta muuten pääset muokkaamaan tietojasi, yksityisyysasetuksia ja vaihtamaan salasanasi omassa profiilissa.

Verkkokurssille osallistuminen

Kysymys Vastaus
Koska kurssi alkaa? Lähes kaikki kurssimme ovat heti oston jälkeen käytössäsi. Oston jälkeen voit kirjautua sisälle ohjelmaan ja pääset sisälle kurssimateriaaliin esimerkiksi oman profiilisi kautta. Jos kurssilla on erillinen aikataulu, esimerkiksi oppitunnit aukeavat tietyssä järjestyksessä siitä ilmoitetaan erikseen kurssikuvauksessa.
Kuinka pitkään kurssit ovat käytössä? Voimassaoloaika mainitaan yleensä kurssin kuvauksessa. Ellei erikseen toisin ilmoiteta on kurssin materiaalit käytössäsi 12kk ostosta (365vrk).
Ostin kurssin mutta en pääse sisälle materiaaleihin. Tarkista että olet kirjoittanut oikein käyttäjätunnuksesi ja sähköpostiosoitteesi tilaukseesi. Jos olet ostanut jonkin fyysisen tuotteen samalla (kirjan tms. postitettavan tuotteen) koko tilaus käsitellään ja hyväksytään käsin, jolloin myös verkkokurssin avautumisessa voi olla viive seuraavaan arkipäivään saakka. Muutoin verkkokurssit ovat käytössäsi heti oston jälkeen. Jos sisäänkirjautumisessa on ongelmia, ota yhteyttä info @hevoskoulutus.fi ja hoidamme asian puolestasi.
Voinko ostaa verkkokurssin jollekin toiselle? Kyllä voit! Ota yhteys info @hevoskoulutus.fi. Lahjakortit eivät ole toistaiseksi ostettavissa verkkokaupasta, mutta voimme toiveiden mukaan lähettää ne halutulle vastaanottajalle. Kurssien osallistumisoikeus sekä käyttäjätunnukset ovat aina henkilökohtaisia, joten ethän luovuta omia tunnuksiasi toiselle henkilölle. Väärinkäytökset voivat johtaa sivustolta poistamiseen.
Haluaisin ostaa kurssin isommalle ryhmälle. Ryhmärekisteröinnit (2-100 osallistujaa) onnistuvat kurssikohtaisesti. Ota ensisijaisesti yhteys kyseisen kurssin kouluttajaan tai info @hevoskoulutus.fi.
Kenelle kurssit sopivat? Kurssin kuvauksessa on yleensä mainittu kurssilla sekä vaadittu osaamistaso että kohderyhmä. Valtaosa kursseistamme sopii erinomaisesti hevosenomistajille sekä hevosharrastajille, mutta myös hevosalan ammattilaisille jotka haluavat syventää osaamistaan tai päivittää tietojaan.
Minulla on oppimisvaikeuksia, voinko osallistua kurssille? Suosittelemme erityisesti verkkoluentoja joita on helppo kuunnella ja seurata. Voit katsoa verkkoluennot lyhyemmissä osissa jolloin oppiminen helpottuu. Omassa profiilissa kohdassa “Omat kurssit” löydät painikkeen “Jatka siitä mihin jäit” eikä sinun tarvitse kahlata koko materiaalia läpi vaan pääset aina sille oppitunnille mille viimeksi jäit. Kaikkien kurssiemme sisällöt ovat jaettu selkeisiin jaksoihin ja oppitunteihin. Voit opiskella rauhassa oppitunti kerrallaan ja palata materiaalin pariin myöhemmin uudelleen. Valtaosalla kursseista on myös paljon havainnollistavia kuvia ja videoita jotka auttavat oppimisessa.