Kouluttajat

Miisa Wikman

Hevosen biomekaniikkaan ja valmennusfysiologiaan erikoistunut hevoshieroja

Miisalla monipuolinen kokemus hevosalalta ja hän on toiminut niin ratsu-, ravi- kuin työhevosten parissa. Miisan yritys MW Hevospalvelut on toiminut vuodesta 2015 ja tarjoaa hevoshierontaa, koulutusta sekä mm ohjasajo- sekä hevosten jumppaopetusta. Koulutukseltaan Miisa on hevoshieroja jolla on jatkotutkinnot hevosen biomekaniikasta sekä valmennusfysiologiasta, lisäksi Miisa on horeca esimies (EAT) sekä artesaani. Miisa on Hevoskoulutus.fi sivuston kouluttaja, omistaja ja ylläpitäjä.

Jutta Kolehmainen

Hevostalousagrologi (AMK), ratsastuksenohjaaja, CR ohjaaja II taso

Jutta Kolehmainen on monipuolisesti kouluttautunut ja kokenut hevosalan ammattilainen. Hänellä on oma ratsastuskoulu Astor Paimiossa sekä hevostarvikeverkkokauppa Ihaastus, Toisen kavion kauppa jossa myydään käytettyjä hevostarvikkeita. Iso osa Jutan työstä on mm ruokintasuunnitelmien laskeminen erilaisille hevosille sekä ratsastuksen opettaminen.

Niina Kirjorinne

SRL hyväksymä ratsastusvalmentaja, Animal Physiotherapist

Niina on erikoistunut ja kouluttautunut ratsukon biomekaniikkaan sekä Suomessa että ulkomailla. Hän on SRLn hyväksymä ratsastusvalmentaja ja valmistunut Englannista eläinfysioterapeutiksi. Niina yhdistää valmentajana sekä klassista kouluratsastusta että nykyaikaista mittausteknologiaa. Tuntuma, klassinen kouluratsastus ja ratsastajan kehonkäyttö ovat Niinan intohimoja.

Liza Aura

Satula- ja valjasseppä

Liza Aura on koulutettu satula- ja valjasseppä. Lizalta onnistuu kauniit nahkatyöt, satulan sovitukset ja toppaukset sekä mittatilausvarusteet hevosille. Lizalla on pitkä tausta hevosten kanssa, sekä kilpailijana, harrastajana että hevosenomistajana.

Verkkoluento

Tutustu Hevoskoulutus.fi kouluttajiin ilmaisella Myytinmurtajat luennolla!

hevoskoulutus kysy kouluttajilta ohje

Tule meille kouluttajaksi!

Me haluamme tarjota asiakkaillemme laajan kattauksen erilaisia hevosalan verkkokursseja samalla alustalla. Jos olet yrittäjä, oman alasi asiantuntija ja sinulla on verkkokurssi-idea jonka haluat tuoda esille valmiille ja laajalle yleisölle, ota yhteyttä!