Tule meille kouluttajaksi!

Oletko yrittäjä (olet alv rekisterissä ja sinulla on y-tunnus), oman alasi asiantuntija ja sinulla on verkkokurssi-idea? Meillä on rentoa yhdessä tekemistä, sekä valmis asiakaskunta jotka innostuvat uudesta sisällöstä!

Haluamme tarjota meidän asiakkaillemme laajan valikoiman hevosalan kursseja asiantuntijoilta yhdellä alustalla, sekä kouluttajille valmiit työkalut omien kurssien myymiseen ja markkinointiin.

• Kuukausimaksu vain 35€ / kk +alv 24% ja 14% provisio+transaktiomaksu myydyistä kursseista. Tällä saat käyttöösi kaikki Hevoskoulutuksen ominaisuudet.
  • Tuhansia rekisteröityneitä käyttäjiä!
  • Valmiit laajat markkinointikanavat kursseille.
  • Kurssin rakentaminen alustalle on helppoa etkä tarvitse erityisiä koodaustaitoja.
  • Voit tehdä sekä ilmaisia että maksullisia kursseja, rakentaa laajempia kurssikokonaisuuksia, tehdä maksullisia ryhmiä, mikä sopii sinun kurssi-idealle ja toiminnalle parhaiten.

Älä turhaan rakenna yksin nollasta, meiltä saat huippuluokan ominaisuudet valmiina samassa paketissa!

Haluatko kouluttajaksi

Kiinnostuitko? Laita meille viesti ja otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.

• Lisätiedot

Kerro meille itsestäsi ja verkkokurssien aiheista…