Hevosen painonhallinta 2.4.

Tämänhetkinen tila
Ei Osallistunut

Hevosesi painonhallinta haltuun – ota askel kohti terveempää tulevaisuutta!

6 viikkoa, 39 oppituntia ja lukematon määrä uutta tietoa odottavat sinua!

Hevosen painonhallinnan verkkokurssilla saat kaiken tarvitsemasi tiedon ja taidon hevosesi terveellisen painon saavuttamiseksi ja ylläpitämiseksi. Kurssin sisältö on suunniteltu tukemaan sinua läpi koko laihdutusprojektin ja antamaan eväitä onnistumiseen.

Mitä kurssi tarjoaa?

• Laajan ja monipuolisen sisältöpaketin: 6 erillistä osiota, luentoja, kirjallista materiaalia, tehtäviä, työkirjoja ja laskureita.
  • Käytännönläheistä tietoa: Kurssilla huomioidaan eri rotuisten, ikäisten ja kokoisten hevosten tarpeet sekä erilaiset elinympäristöt. Saat ideoita arjen helpottamiseen ja hevosen lajityypillisen käytöksen huomioimiseen.
  • Sopii kaikille: Kurssista on saanut apua niin hevosalan ammattilaiset, tuoreet hevosen omistajat kuin kaikki siltä väliltä. Lähtötasolla ei ole merkitystä.
  • Itsenäistä ja tuettua opiskelua: Voit opiskella kurssia omassa tahdissasi ja hyödyntää ryhmän tukea sekä kouluttajien apua.

Hevosen laihdutus vaatii sinun panostasi, mutta me autamme sinua onnistumaan!

Kurssilta saat kaikki tarvittavat työkalut ja tiedon, joiden avulla voit suunnitella ja toteuttaa hevosesi laihdutusprojektin onnistuneesti. Muista, että itse laihdutuksen joudut tekemään itse, mutta me olemme täällä tukemassa sinua matkan varrella.

Älä odota enää – ilmoittaudu mukaan jo tänään ja ota askel kohti terveempää tulevaisuutta hevosesi kanssa!

6 viikon kurssi:

• Ensimmäisen viikon ohjelma aukeaa heti osallistumisen jälkeen
  • Seuraavat avautuvat viikon välein
  • Opiskele omassa tahdissasi
  • Materiaalit ovat käytössäsi 6 kuukautta

Kurssin sisältö:

• Erilaisia luentoja
  • Tulostettavaa materiaalia
  • Laskureita laihdutuksen suunnittelun avuksi
  • Työkirjoja
  • Erilaisia tehtäviä

Kenelle kurssi sopii?

Kurssi on tarkoitettu ensisijaisesti hevosenomistajille. Se on suunniteltu itsenäiseen opiskeluun ja antaa opiskelijoille valmiudet laihduttaa ja ylläpitää hevosen normaalia painoa erilaisissa olosuhteissa.

Tutkittua tietoa ja käytännön kokemusta:

Kurssi on rakennettu tutkitun tiedon, edellisen Hevosen painonhallinnan verkkokurssin ja sen palautteiden sekä yleisön toiveiden pohjalta. Kurssilla mennään pintaa syvemmälle hevosen aineenvaihduntaan.

Kouluttajat:

• Hevostalousagrologi Jutta Kolehmainen
  • Hevosen biomekaniikkaan ja valmennusfysiologiaan erikoistunut hevoshieroja Miisa Wikman

Ilmoittaudu mukaan ja auta hevostasi saavuttamaan terve paino!

Lue painonhallinnan verkkokurssista medioissa:

Helsingin Sanomat

21.12.2022

MONELLA omistajalla voi olla ennakko­käsityksiä ihmisten laihdutusprojekteista, mikä heijastuu hevosen laihduttamiseen.

Laihdutusta hankaloittavat myös käytännön syyt. Jos hevonen ei asu omassa tallissa, omistajan voi olla vaikea vaikuttaa siihen, kuinka usein hevonen syö ja miten se ulkoilee.

Miisa Wikmanin viesti omistajilla on kuitenkin lohdullinen: hevosen laihduttaminen ei ole työlästä eikä vaikeaa.

Se vaatii ruokinta- ja liikuntasuunnitelman, johon omistaja sitoutuu pitkäjänteisesti.

Hevosen ylipaino voi olla omistajalle arka paikka

Hevosenomistaja (Suomen Hevosenomistajien Keskusliitto Ry)
4/2021

Syynä voi olla myös liikunnan ja ruokinnan laadun riittämättömyys, hevoshieroja Miisa Wikman sanoo. Wikman on erikoistunut hevosen biomekaniikkaan ja valmennusfysiologiaan ja tarjoaa verkkokursseja hevosen laihduttamiseen. Wikmanin mukaan suurelle osalle hevosenomistajista on haastavaa arvioida luotettavasti, miten rankasti hevonen liikkuu ja kuinka paljon se syö.

Arvosanat ja Arvostelut

0.0
Arvosanojen keskiarvo
0 Arvosanat
Mikä oli kokemuksesi? Meistä olisi hienoa kuulla!
Arvosteluja Ei Löydy!
Näytä lisää arvosteluja
Mikä oli kokemuksesi? Meistä olisi hienoa kuulla!