Myytinmurtajat verkkoluento

Tämänhetkinen tila
Ei Osallistunut
Ilmainen

Hevoskoulutus.fi kouluttajat vastaavat yleisimpiin myytteihin hevosalalla. Onko ne totta, osittain totta vai täysin tarua?

SRL:n hyväksymä valmentaja, englannissa Animal Physiotherapistiksi opiskellut Niina Kirjorinne vastaa myytteihin: "vakauttaako turparemmi kuolainta" ja "voiko kuolaimettomat aiheuttaa haittaa hevosille".

Hevostalousagrologi Jutta Kolehmainen kertoo voiko kaura aiheuttaa hevosille "pöllövirtaa", tuleeko laihdutettavalta hevoselta vähentää heinää, rauhoittaako magnesiumlisä hevosta ja puhutaan myös madotuksesta.

Hevoshieroja ja hevosen biomekaniikan asiantuntija Miisa Wikman taas vastaa kysymyksiin voiko pintelit estää jännevammoja rasituksessa ja rikkooko asfaltilla ravaaminen tai laukkaaminen hevosen.

Hevostenkouluttaja Mia Jurvalta taas kertoo voiko hevonen sikailla, voiko tarhaaminen aiheuttaa loukkaantumisriskin ja onko hevosia jotka eivät voi tarhata. Mia kertoo myös ruokapalkan käyttämisestä koulutuksessa.

Tämä tunnin kestävä luentokooste on rakennettu teidän esittämien väittämien pohjalta. Luento on ilmainen, riittää että rekisteröidyt sivustolle käyttäjäksi (rekisteröityminen on ilmaista, eikä sido mihinkään). Luento on katsottavissa 6kk rekisteröitymisestä.

Kurssin Sisältö

Arvosanat ja Arvostelut

Arvosanojen keskiarvo
4 Arvosanat
Mikä oli kokemuksesi? Meistä olisi hienoa kuulla!
Liisa
Hyvä!

Tosi hyvä, selkeä ja ilmainen!! Kiitos <3

eliisalehto
Kurssi on hyvä

Todella hyvä luento

Mikosal
Tärkeitä aiheita

Tärkeitä aiheita ja laittoi paljon miettimään omia uskomuksia. Kiitos! Lisää tälläisiä!

HAhonen
Suosittelen

Hyviä, tärkeitä ja ajankohtaisia asioita käsitelty neutraalisti ja selkeästi. Erityisesti kaikille hevosharrastuksen alkupuolella oleville loistava, mutta hyvää pohdintaa myös jo vuosikymmeniä harrastaneille.

Näytä lisää arvosteluja
Mikä oli kokemuksesi? Meistä olisi hienoa kuulla!