Perusliikuntataidot

Tämän kurssipaketin voi maksaa myös Smartumeilla tai E-passilla. Jos haluat maksaa liikuntaeduilla laita viestiä tästä linkistä!

Monipuolinen liikunta pitää mielen virkeänä ja hevosen terveenä

Perusliikuntataidot toimivat pohjana kaikelle harjoittelulle. Näiden kahden verkkokurssin avulla pääset rakentamaan hevosellesi ja itsellesi sopivan liikuntaohjelman helposti ja vaivattomasti. Hevosen liikuntasuunnitelman verkkokurssi käsittelee kattavasti hevosen valmennusfysiologian perusteet sekä hevosen peruskunnon rakentamisen ja hevosen perusjumppakurssilta saat täydentävät ohjeet hevosen lihaskunnon ylläpitämiseksi ja kehittämiseksi.

Sopii kaikille hevosille

Peruskunnon rakentaminen tehdään kaikille hevosille samoilla periaatteilla lajisuuntaan ja rotuun katsomatta. Kursseilla opit myös miten sovittaa ohjeita hevosen iälle ja koulutustasolle sopivaksi ja miten huomioit esimerkiksi erilaiset vammat. Lajiharjoittelu voidaan aloittaa peruskunnon rakentamisen jälkeen. Peruskuntoa ylläpidetään läpi hevosen elämän ja peruskuntokausi tulisi tehdä aina hevosen oltua esimerkiksi laidunlomalla.

Kursseilla käsitellään erilaisia harjoittelumuotoja ja mitä asioita tulisi huomioida monipuolisen harjoittelun suunnittelussa.

Perusliikuntataidot haltuun

Kursseilta saat valmiita ohjelmarunkoja hevosen peruskunnon ja lihaksiston rakentamiseen. Kurssit sisältävät monipuolisesti erilaista materiaalia ja ovat käytössäsi 12 kuukautta ostosta Hevoskoulutus.fi palvelussa.

Kaksi verkkokurssia samassa:

• Hevosen liikuntasuunnitelma verkkokurssi
  • Hevosen perusjumppa

Katso myös laajempi Laatua liikkeeseen paketti!!!

Kouluttajana kursseilla:

Hevosen valmennusfysiologiaan ja biomekaniikkaan erikoistunut hevoshieroja Miisa Wikman / MW Hevospalvelut

• Kaksi verkkokurssia: Hevosen liikuntasuunnitelma verkkokurssi sekä hevosen perusjumppa.
  • Valmiita liikuntaohjelmarunkoja useammalle viikolle.
  • Hevosen jumppaamisen ja valmennusfysiologian perusteet.
  • Kurssimateriaali on käytössäsi 12 kuukautta heti ostosta Hevoskoulutus.fi palvelussa.
  • Osallistumistodistukset molemmista kursseista.
  • Keskusteluryhmä Hevoskoulutus.fi palvelussa.

Ostamalla saat

liikuntasuunnitelma
Harjoitusohjelmat

Hevosen liikuntasuunnitelma – verkkokurssi