Satulan- ja suitsien sovittamisen verkkokurssipaketti

Positiivista energiaa harjoitteluun hevoselle sopivien varusteiden valinnalla!

Satulan ja suitsien sovittamisen verkkokurssipaketti on suunnattu erityisesti hevosenomistajille ja pidempään hevosia harrastaneille, mutta sopii myös hevosalan ammattilaisille joiden koulutukseen ei sisälly syvällisemmin varusteiden valinta ja sovittaminen.

Verkkokurssipaketti sisältää perustiedot satulan sopivuuden arvioimisesta, syventävän verkkokurssin satulan sovittamisesta sekä kahden tunnin luennon suitsien sovittamisesta ja hevoselle sopivien suitsien valinnasta. Kurssit ja luennot sisältävät runsaasti havainnollistavia kuvia sekä videoita ja saatkin kokonaisvaltaisen tietopaketin jonka avulla pääset valitsemaan hevosellesi sopivat varusteet, säästäen aikaa, vaivaa ja rahaa.

Kolme kurssia yhdessä edullisemmin:

Kouluttajana verkkokursseilla satula- ja valjasseppä Liza Aura (leatherequitation.fi), luennolla hevoshieroja Miisa Wikman (mwhevospalvelut.com) ja Liza Aura

• Terveellinen satulointi verkkokurssi, Sopivasti satulassa verkkokurssi ja Suitsien sovittaminen hevoselle verkkoluento.
  • Yhteensä 20 oppituntia sekä 2 tunnin luento.
  • Kurssimateriaalit ovat käytössäsi 12kk ja luento katsottavissa 3kk heti oston jälkeen Hevoskoulutus.fi palvelussa.
  • Osallistumistodistukset kursseille ja luennolle.
  • Kouluttajina satula- ja valjasseppä Liza Aura sekä hevoshieroja Miisa Wikman
  • Monipuolinen ja kattava.

suitsien sovittaminen
anatomia

Suitsien sovittaminen verkkoluento

Hevoshieroja Miisa Wikman ja satula- ja valjasseppä Liza Aura luennoivat suitsien sovittamisesta. Luennon aiheita: Luento on katsottavissa 3 kuukautta osallistumisesta. Luennon hinta on 29,90€.

Hevosen satulointi
anatomia

Terveellinen satulointi

Sopiva satula, niin hevoselle kuin ratsastajalle on yksi tärkeimmistä varusteista ratsastuksessa. Sopiva satula edistää hevosen terveyttä, lihaksiston kehittymistä ja on iso osa ratsukon turvallista treeniä.