Johdanto Kysy Kouluttajalta kurssille

Oletko usein pohtinut jotain hevosiin liittyvää asiaa? Koetko joitain asioita ristiriitaisiksi tai termejä hankaliksi? Olemme melko varmoja ettet ole yksin ja sen vuoksi avasimmekin “kysy kouluttajilta” ilmaisen ja kaikille avoimen kurssin.

Voit esittää anonyymisti sinua vaivaavan kysymyksen aina kuukauden ensimmäisellä viikolla. Valitsemme kysymyksistä jatkoon sellaiset joihin meillä tai sidosryhmillämme on asiantuntijuutta.

Jatkoon päässeistä kysymyksistä voit käydä äänestämässä omaa suosikkia, sitä kysymystä mihin haluaisit eniten kuulla vastauksen. Vastaamme tietoiskulla eniten ääniä saaneeseen kysymykseen jokaisen kuukauden viimeisenä päivänä.

Tietoiskumme ovat lyhyitä, sillä materiaalin tuottamiseen on lyhyt aika. Kukin kouluttaja tai asiantuntija vastaa kysymykseen itselleen sopivalla tavalla. Jos haluat syvemmälle tietoiskujemme aiheisiin niin katso meidän tietoiskuihin liittyvät verkkokurssisuositukset.

Ota meidän kouluttajat seurantaan sosiaalisessa mediassa. Kouluttajat saattavat vastailla teidän esittämiin kysymyksiin myös omilla foorumeillaan.

Kysymyksistä:

• Kysythän ainoastaan yleisiä kysymyksiä. Emme ota kantaa yksilöllisiin eroihin emmekä koskaan yksittäisiin tapauksiin. Jos sinua askarruttaa jokin tietty ongelma oman hevosesi kohdalla, voit varata konsultaatioajan meidän kouluttajiltamme.
  • Pidätämme oikeuden muokata yksilöllisesti esitettyjä kysymyksiä yleiseen muotoon. Huomioithan, ettei vastauksemme koske juuri sinun hevostasi.
  • Saatamme yhdistellä eri kysymyksiä jos ne ovat samankaltaisia tai tukevat muuten toisiaan.
  • Vastauksemme ovat aina yleisen tason vastauksia. Vastauksemme eivät koskaan korvaa eläinlääkärin tai kenenkään muunkaan ammattilaisen yksilöllistä arviota hevosestasi.
hevoskoulutus

Hevosalan ammattilainen

Tavoita mainoksellasi tuhansia hevosihmisiä!